Strona 1 z 1

Pomocy

PostWysłany: 30 Gru 2017 10:14
przez krzysiek0001
Mam problem zaniedbalem ja dojerzdzalem do pracy i niemialem czasu dbac zdiolem oslone zembatki przedniej przy wymianie lancuch mi sie zerwal uderzyl w korpus magneta ukrusxyl go i epadl kawalek do statora niezauwazylem tego zmienilem zestaw napedowy i tak jezdzila jeszcze z 500 km bardzo mocno stracila na mocy niedalo sie jechac obejrzalem i zauwarzylem ten wylamany korpu walila z niego iskra gdy wchodzil na wyzsxe obroty mysle sobie kupie stator wymienie i juz .odkecilem pokrywe nastepnie magneto odkecilem stator i czujnik obrotow ten inpulsator i niemoglem wyjec statora po kable sa jeszcze pod pod takim czyms na malutkie gwiazdkowe srubki przypominaja bardziej nity niewiem czym je odkrecic nic nie paduje niech mi ktos pomoze yamaszka ciegle jest zablokowana gdy chcialem dodac jej mocy wlanczalem ssanie teraz to niedziala jedzie ,15km\h czasami 30 ratunku jak to odkrecic i czy to napewno stator moze mi ktos pomoc blassgaaaaam

Re: Pomocy

PostWysłany: 13 Sty 2018 16:36
przez krzysiek0001
Wiec tak stator opanowalwm iskra jest chyba dobra no spora jest ,wymienilem cylinder no caly zestaw problem polega na tym ze teraz niechce odpalic no nawet niezagada jak dlugo krece to jakis tam dymek delikatny idzie cylinder jest airsal50 aluminiowy wczesniej byl zeliwny chyba 48ccm przejechal 15000 ,I co teraz pomoze mi ktos?????

Re: Pomocy

PostWysłany: 13 Sty 2018 16:38
przez krzysiek0001
Chce uslyszec ten dzwiek ,aaa wie ktos czy ma znaczenie jak iskrownik przykrecilem???? Jest na dwie sruby I pasuje na dwa sposoby ale to chyba bez znaczenia????? Kolo magnesowe jest na klinie I inpulsator takze dziala iskra jest

Re: Pomocy

PostWysłany: 13 Sty 2018 16:40
przez krzysiek0001
Paliwo pod swiece juz lalem I nic w poniedzialek zmierze kompresje ale pewnie jest no musi byc cylinder nowy,pomoze mi ktos???????

Re: Pomocy

PostWysłany: 13 Sty 2018 19:21
przez wojtalak
hmm jak wszystko wymieniłeś to zostaje gaźnik, z gaźnikiem nawet "kilka dni" trzeba się bawić nie 5min. Spróbuj na innej świecy, mogła się popsuć od tego przebicia.
Jak coś pisz ... :-)
Może Ci się wał skrzywił od tego uderzenia, hmm może poszedł simering od strony zapłonu, ale najpierw gaźnik sprawdź.
Nie wiem jak się ustawia zapłon w am6, tego jeszcze nie przestudiowałem :roll: , poczytaj o tym może nowy zapłon trzeba ustawić :idea:

Re: Pomocy

PostWysłany: 15 Sty 2018 22:51
przez krzysiek0001
Moze wiesz wiecej odemnie ale zaplonu cdi sie nieustawia inpuls pochodzi z inpulsatora ktory odczytuje polorzenie walu z kola magnesowego, obiawy ktore opisalem I wystepowaly wczesniej bardzo pasuja do uszkodzonego zaworu menbranowego I mam nadzieje ze ten zawor jest winowajca ale ok jak ktos jeszcze cos wie I ma jakies doswiadczenia to prosze o rady yamaszka ma 14000 przebiegu jest 12 roku ,chyba niepotzebnie zmienilem cylinder jesli to menbrana ale ok juz sie stalo

Re: Pomocy

PostWysłany: 15 Sty 2018 22:59
przez krzysiek0001
Swieca jest nowa ,dlugosc iskry na samym kablu 1,5 cm tak okolo zawor menbranowy wyjolem ma jakies milimetrowe szczeliny zanim go wyjolem przystawilem reke do krucca walila kompresja wypychalo ja chyba niepowinno tak byc ,moze uszkodzenie pokrywki magneta to byl przypadek.jak to nie zawor menbranowy to musze oddac do mechanika bo pomyslow juz niemam.simeringi chyba sa dobre bo tam jest olej zmienilem go I troche go tam bylo czyli niecieknie

Re: Pomocy

PostWysłany: 16 Sty 2018 21:04
przez wojtalak
A może Ci poszedł klin za magnecie, raz jak montowałem w simsonie LFK to mi dwa razy klina ścięło i za trzecim razem wszedł odpowiednio i jeździł 2tyś kilometrów aż do sprzedaży.

"simeringi chyba sa dobre bo tam jest olej zmienilem go I troche go tam bylo czyli niecieknie "
Nie rozumiem, są dobre i tam był olej, gdzie był ten olej ?
Jak wyjmiesz startor zobacz czy koło simeringu nie ma oleju jakiś zacieków, jak są to do wymiany, mały koszt a mechanik Ci weźmie jak za złoto.
U mnie były do wymiany, a nic nie wskazywało na to, jedynie obroty utrzymywał przez chwile 3tyś.

Może Ci się gaźnik zapchał, albo kranik sprawdź !

Re: Pomocy

PostWysłany: 16 Sty 2018 21:25
przez krzysiek0001
Powoli simeringi na koncu I tak nieumiem ich wymienic narazie kupilem zawor menbranowy czekam na niego bez niego sprawdzenie kompresi niema sensu.chce go poprostu odpalic kupilem tez samostart .co do gaznika postaram sie go przeczyscic jutro wlorze menbrane I zobacze kompresje co do klinu na wale jest dobry niebylo powodu by puscil to wszystko dobrze wyglada na wszelki wypadek sprawdzilem takze regulator napiecia gdzies wyczytalem ze trzeba. Na lewym powietrzu odnosnie tych simeringow odpalil by, mial obiawy takie ze tracil moc coraz bardziej z dnia na dzien na koncu to odpychalem sie noga by dojechac dlatego zdiagnozowalem zestaw cylindra te obiawy pasuja do zaworu menbranowego jestem bardzo ciekaw czy jego wymiana cos da .na cylinder wybulilem wszystko co mialem I niemam czym jezdzic

Re: Pomocy

PostWysłany: 17 Sty 2018 16:40
przez krzysiek0001
Nikt juz niedoradz????? Sory ale uszczelniaczy narazie niebiore pod uwage,wojtalak a ty widziales swoj stator????? Jak podlaczony???? Dobrze go podlaczylem ale watpliwosci zawsze sa

Re: Pomocy

PostWysłany: 17 Sty 2018 19:07
przez wojtalak
Iskra jest więc musi być dobrze podłączony :)
Powiem Ci szukaj grupy na FB, bo tu tylko z 3 osoby siedzą na forum.

Re: Pomocy

PostWysłany: 23 Sty 2018 22:35
przez krzysiek0001
Stoi u mechanika ,niedalem rady .owiewki pojechaly do naprawy teraz siedze I mysle czy on to zrobi masakra

Re: Pomocy

PostWysłany: 13 Lut 2018 20:13
przez krzysiek0001
To uszczelniacze byly nastepnym razem juz bende wiedzial wojtalak jestes tam???? Mam jeszcze jeden problem z odblokowaniem odezwij sie

Re: Pomocy

PostWysłany: 14 Lut 2018 18:33
przez wojtalak
Witaj
Jaki problem masz ?

Re: Pomocy

PostWysłany: 18 Lut 2018 16:46
przez krzysiek0001
Normalnie jedzie do 45 h/g , potem blokuje jagby odcinala ,po wlaczeniu ssania jedzie do 60 nabiera mocy, modul jest odblokowany napewno ,tlumik mam stary ale to chyba nie to w gazniku mam dysze 90 to niejest mala dysza to co go tak blokuje jakby widziala predkosc idealnie do 45 ,bardzo dokladnie trzyma sie tej predkosci ,no ale jednak ssanie wszystko zmienia gaznik mam seryjny ,ten tlumik sprawdzalem to tam gdzie ta rurka odchodzi,zawirowacz spalin ?????? To ta rurka jest ale w tlumiku jest zaslepione to jakby cos wspawane rownie dobrze ten wezyk mozna zdiac .to co jest powodem tej blokady???? A a te uszczelniacze kupilem polini z teflonu myslisz ze sa dobre bo kosztowaly sporo

Re: Pomocy

PostWysłany: 19 Lut 2018 17:56
przez wojtalak
Ja miałem już tzr odblokowaną, blokady są w module, wydechu i gaźniku.
Jak Ci jedzie równo 45km/h to masz moduł zablokowany i definitywnie odcina zapłon.
Poczytaj trochę o odblokowaniu TZR 50, ja nie czytałem i nic nie robiłem, bo mam odblokowaną.
Jak przekręcasz kluczyk to masz na wyświetlaczu 188, jak nie to masz licznik zablokowany.